2 lipca 2012

Stosik wakacyjny



Lato atakuje z pełną siłą, a mi brak czasu na czytanie! A nie po to mam wakacje, żeby nie czytać, prawda? Mam nadzieję, że w najbliższych dniach to się zmieni i wreszcie ogarnę stosik, który mnie czeka.
Oto mniej więcej to, co zalega na moich półkach:
  • "Dzieci lampy" P.B. Kerr - obie części kupione w Biedronce. Już trochę leżą :)
  • "Ja i Pani M" Jemma Forte
  • "Niedokończone opowieści" J.R.R. Tolkien - znowu Biedronka
  • "Pocałunek nocy" Sherrilyn Kenyon - z jakiejś wygrywajki :)
  • "Jak Bóg przykazał" Niccoló Ammaniti - kupiona w Matrasie za niecałe 5 zł
  • "Pod mortem. Katyń" Andrzej Mularczyk - za grosze w jakimś hipermarkecie, nie pamiętam w którym :)
  • "Hakawati mistrz opowieści" Rabih Alameddine - Kumiko za niecałe 10 zł
  • "Książki wybrane" - dziś dotarła z wygrywajki
  • "Krystyna córka Lavransa" Sigrid Undset - kupiona za 1 zł w uczelnianym stosie bibliotecznym przez mojego ukochanego :)
  • "Gra w klasy" Cortazar - tę książkę chcę przeczytać odkąd dowiedziałam się o niej niecałe 4 lata temu. Stoi na półce i czeka na swoją kolej!
  • "Miasto niepokoju" Dennis Lehane - z konkursu
  • "Wschodzący księżyc" Keri Arthur - z konkursu
  • "Każda magia jest dobra" Kim Harrison
  • "Potwór i panna" Julian Rebes - niedawno zaczęłam czytać, również wygrana w konkursie, lecz nie przeze mnie :)


Dalej, mój najświeższy nabytek. Wyobraźcie sobie, że są ludzie, którzy chcieli spalić stare książki! Nie ma to jak dorwać się do takiego stosu i wygrzebać coś dla siebie, ratując tym samym je przed spłonięciem :) Wraz z rodzicami uratowaliśmy całą skrzynkę pozycji. Tutaj tylko te moje:
  • "Nigdy nie jest za późno" - naprawdę nie mam pojęcia co znajdę w tej książce :)
  • „Drogi do Indii” Jan Kieniewicz
  • „500 zagadek z muzyki rozrywkowej” D. Michalski i A. Stankiewicz
  • „500 zagadek z fizyki” Stanisław Werner
  • „Słowo drukowane” Zbigniew Przyrowski - przyda się do pracy magisterskiej :)
  • „Arabowie i Żydzi” oraz „Judaizm” fascynacje po studiach kulturoznawczych
  • „Turystyczny słowniczek Polsko-Esperancki”
  • „Doskonalenie pamięci” - to się zawsze przyda!
  • Fascynacja Skandynawią ciąg dalszy - przewodniki po Szwecji i Finlandii, „Królestwo Norwegii” Andrzej Bereza-Jarociński, „Norwegia - kraina fiordów i fieldów” oraz „Szkice Skandynawskie”.
A dodatkowo 10 czasopism „Wiedza i życie” oraz „Świat nauki”.

Ach, niech to będą długie wakacje :) Jak tak teraz rozglądam się po półkach, to nawet nie wszystkie tytuły...   Życzę wspaniałej pogody i dużo czasu na czytanie!

28 komentarzy:

  1. Jestem pod wielkim wrażeniem twojego stosiku. Oj tyle ciekawej lektury, że aż zazdrość zbiera:-)
    Przyjemnego czytania życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że książka dotarła.
    Z tego wszystkiego mam Krystynę , córkę Lawransa i czytałam ja dwa razy.
    Czytałam i chyba też mam "Zawsze jakieś jutro", które mi się podobało .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli nie zwiodę się na Córce Lavransa? super :) dziękuję za cudowny dodatek do ksiązki!

      Usuń
    2. cieszę się, że się spodobała zakładka.)

      Usuń
    3. od razu włożyłam ją między strony czytanej książki :)

      Usuń
  3. ciekawe książki. Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zdobycze książkowe. :)

    czytałam Wschodzący księżyc jedynie. A inne wyglądają ciekawie. :))

    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spore stosiki. Niestety żadnej pozycji nie czytałam, więc nic nie polecę. Ogromnie się cieszę, że udało Ci się uratować książki i czasopisma przed spaleniem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile świetnych książek! Zazdroszczę!Udanego czytania! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany, mam to samo - niby wakacje, a czasu na czytanie mało. Trzeba to szybko zmienić :) Stosy świetne, jest co czytać - życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo tego się uzbierało :)
    Nic, nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć przyjemnie spędzonego czasu nad książką i wyczekiwać kolejnych recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, imponujące zdobycze :)) Zapowiada się dużo ciekawej lektury. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny stos! Strasznie zazdroszczę Tolkiena :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne stosy;) Wakacje raczej nie będą nudne z takimi książkami. Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile perełek :) A palenie książek powinno być karane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to to! popieram całym serduchem :)

      Usuń
  13. Genialny stos! Większość mam w planach :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Duży ten stosik ;) Ja chyba nie dałabym rady ;p Powodzenia ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku, ale ich dużo! :D Powodzenia w czytaniu (:

    OdpowiedzUsuń
  16. "Krystyna córka Lavransa" to seria, którą i ja kupiłam przed laty w antykwariacie, zalatywała lekko stęchlizną, ale jakoś nigdy nie zdobyłam się, by kupić nowszy model:) Piękny stosik, widzę tu mnóstwo książek dla siebie:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Miłego czytania i bardzo długich wakacji - dla nas obu :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny stosik, miłego czytania życzę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne stosy i jakie duże! ;) Przypomniało mi się, że też mam "Grę w klasy" - może czas się za nią zabrać? Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam przyjemność oznajmić, że organizuję mój pierwszy blogowy konkurs! Zapraszam Cię do zabawy. Można wygrać ebook, który naprawdę mi się spodobał. Szczegóły u mnie na blogu. Pozdrawiam :)

    http://ksiazki-legera.blogspot.com/2012/07/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Pozostaje jedynie życzyć udanej lektury!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaiste piękny stosik:) Dorzuciłbym jeszcze do niego książkę "Więźniowie Niebezpieczni" Sławomira Przybylińskiego, którą miałem ostatnio okazję przeczytać. Poruszany problem jest może niszowy, ale naprawdę bardzo interesujący i przede wszystkim książka jest dobrze napisana. Więcej o książce tutaj: http://www.impulsoficyna.com.pl/index.php?cat=2&id=1361

    OdpowiedzUsuń