18 grudnia 2014

Plany na 2015 rok

Dzień dobry!

Dziękuję wszystkim, którzy odwiedzali blog pod moją nieobecność, za komentarze i miłe słowa. Z góry przepraszam za maile, na które nie zdołałam odpowiedzieć, bo było ich naprawdę dużo, a blog - jak widać - osamotnił się przez ostatnie miesiące z braku recenzji. Dużo się jednak działo - dobrze i źle. A ja musiałam odpocząć, bo powoli odczuwałam przymus zamiast przyjemności w pisaniu kolejnych postów. W głowie już świta mi inny pomysł, który mam nadzieję rozwinąć w najbliższych tygodniach, jednak wszystko muszę jeszcze dokładnie przemyśleć i zaplanować.

Póki co w Nowy Rok wkraczam z planami nowego wyzwania czytelniczego. Mam nadzieje, że przyłączycie się do zabawy wraz ze mną, bo jest ono ogromnie ciekawe i twórcze. Czasami trzeba będzie pogłówkować, by odnaleźć pasującą książkę, jednak takie poszukiwania na pewno sprawią wiele przyjemności!

To 50 zadań, które musimy wypełnić. Choć niektóre książki pasować będą do kilku z nich, postarajmy się jednak do każdego podpunktu dopasować inną książkę:)! Zachęcam was do udziału i dzielenia się refleksjami z wypełniania kolejnych punktów na swoich blogach oraz w komentarzach tutaj :)

Ja już zaczyna zbierać książki do wyzwania! Do zobaczenia w Nowym Roku. Oby był szczęśliwy :)

Większa wersja obrazka w linku > TUTAJ <

Wyzwanie pochodzi ze strony popsugar.com.


8 komentarzy: